مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 18:522022-02-20اقتصادي

پیش بینی فروش روزانه یک میلیون و 400 هزار بشکه نفت در سال آینده


سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که طبق مصوبه مجلس میزان صادرات نفت در سال آینده، یک میلیون و 400 هزار بشکه در روز و به قیمت 70 دلار پیش بینی شده است.

- سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که طبق مصوبه مجلس میزان صادرات نفت در سال آینده، یک میلیون و 400 هزار بشکه در روز و به قیمت 70 دلار پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید نظام موسوی در حاشیه جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) با اشاره به مصوبات مجلس در بودجه سال 1401 کل کشور گفت: امروز مجلس مسائل مرتبط با درآمدهای نفتی را مصوب کرد که در آن میزان صادرات نفت در سال 1401 به میزان یک میلیون و 400 هزار بشکه در روز و به قیمت 70 دلار صورت بگیرد.

موسوی گفت که این مصوبه در کمیسیون تلفیق نهایی شده بود پیشنهادات مختلفی برای تغییر آن در صحن مجلس مطرح شد ولی این پیشنهادات رای نیاورد تا در نهایت مجلس براساس همان مصوبه کمیسیون تلفیق عمل کند.

البته وزارت نفت اعلام کرده توان کافی برای رسیدن به تولید یک میلیون و 400 هزار بشکه نفت برای سال آینده وجود دارد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس توضیح داد: همچنین مجلس تصویب کرد که سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی در سال آینده 40 درصد باشد؛ تاکنون دولت برای استقراض از منابع صندوق توسعه ملی و کاهش سهم واریزی نتوانسته اجازه ای از مقام معظم رهبری بگیرد به همین دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی فروش روزانه یک میلیون و 400 هزار بشکه نفت در سال آینده

پیش بینی فروش روزانه یک میلیون و 400 هزار بشکه نفت در سال آینده