مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 18:322022-02-20سياسي

پیش بینی و پیشگیری مهمترین اهداف طرح جامع پدافند غیرعامل است


معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: پیش بینی و پیشگیری از بزرگترین اهداف پدافند غیرعامل در کشور است و براین اساس طرح جامع پدافند غیرعامل تهیه و تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سویه امیکرون، ادامه داد: از تمامی مدیران و مسئولان استان در جایگاه های مختلف درخواست دارم که مردم را از مخاطرات این سویه آگاه کنند و اجازه ندهند با عادی انگاری شاهد افزایش مرگ و میرها باشیم.

رحیمی با بیان اینکه البرز جزو قطب های بزرگ صنعتی و جمعیتی کشور است، گفت: همچنین ضرورت دارد که طرح شهید سلیمانی با جدیت بیشتری اجرایی شود.

وی افزود: پیش بینی و پیشگیری از بزرگترین اهداف پدافند غیرعامل در کشور است و براین اساس طرح جامع پدافند غیرعامل در کشور و به تفکیک در استان ها تهیه و تدوین شده است.

این مسئول گفت: دستورالعمل های اجرایی طرح جامع در قالب 11 کارگروه برای استان ها ابلاغ شده و البرز، استانی بسیار حساس است که باید در این راستا با اهتمام بیشتری وارد عمل شود.

وی افزود: البرز جزو اولین استان هایی بود که طرح جامع را رونمایی کرد ولی در اجرا عملکرد قابل قبولی نداشته که امید است با حضور دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز روند امور نظم و اهمیت بیشتری پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی و پیشگیری مهمترین اهداف طرح جامع پدافند غیرعامل است

پیش بینی و پیشگیری مهمترین اهداف طرح جامع پدافند غیرعامل است