مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 18:222022-02-20اجتماعي

برنامه آموزش و پرورش برای استخدام 2 هزار معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت


ضمن دعوت به ثبت نام جوانان متعهد و متخصص علاقه مند به این حوزه از طریق پورتال سازمان سنجش آموزش کشور، حدود 800 سهمیه مراقب سلامت و یک هزار و 200 سهمیه معلم درس تربیت بدنی پیش بینی شده است.

- ضمن دعوت به ثبت نام جوانان متعهد و متخصص علاقه مند به این حوزه از طریق پورتال سازمان سنجش آموزش کشور، حدود 800 سهمیه مراقب سلامت و یک هزار و 200 سهمیه معلم درس تربیت بدنی پیش بینی شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: 2 هزار معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت در مدارس کشور استخدام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، صادق ستاری فرد در این خصوص توضیح داد: با حسن نظر وزیر آموزش و پرورش نسبت به حوزه تربیت بدنی و سلامت و کسب موافقت هیات وزیران دولت با اصلاح آیین نامه اجرایی قانون انتقال مراقبان سلامت مدارس، جذب حدود 2 هزار معلم درس تربیت بدنی و مراقب سلامت در آزمون استخدامی پیش رو در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ارتقای کمی و کیفی نیروی انسانی برای کیفیت بخشی به ساعت درس تربیت بدنی و همچنین بهبود و کیفیت سلامت دانش آموزان از لازمه ها و برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با ابراز خرسندی از این رخداد مهم ادامه داد: ضمن دعوت به ثبت نام جوانان متعهد و متخصص علاقه مند به این حوزه از طریق پورتال سازمان سنجش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه آموزش و پرورش برای استخدام 2 هزار معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت

برنامه آموزش و پرورش برای استخدام 2 هزار معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت