مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 18:022022-02-20پزشكي

افزایش مرگ های کرونایی تا دو هفته آینده/ مصرف آزیترومایسین هیچ تاثیری ندارد


دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19، از روند افزایشی مرگ های کرونایی در کشور طی یکی دو هفته آینده خبر داد و گفت: از اواخر اسفند، شاهد روند نزولی مرگ و میر بیماران کرونایی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران برگزار شد، اظهار داشت: در آخرین پروتکل معاونت درمان وزارت بهداشت، برای بیماران سرپایی و افرادی که دارای علائم خفیف و یا بدون علامت هستند و یا حتی بیمارانی که بستری می شوند، آزیترومایسین هیچ جایگاهی ندارد مگر در شرایط خاصی که پزشکان در مورد بیماران بستری آن هم در شرایط خاص، این دارو را تجویز کند اما در درمان سرپایی، آزیترمایسین هیچ اثری در بهبود شرایط بیماران کووید 19 ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز، گزارشی از وضعیت اومیکرون در جهان و ایران در هفته گذشته ارائه و مشخص شد بر اساس آمارهای وزارت بهداشت، تعداد مبتلایان کاهش اما مرگ و میر ناشی از کرونا و اومیکرون افزایش یافته است که البته قابل تصور است چون بین تعداد مبتلایان و موارد مرگ و میر، تأخیر یکی دو هفته ای وجود دارد.

جماعتی افزود: پیش بینی می شود که میزان مرگ و میر کرونا در کشور تا یکی دو هفته آینده، روند افزایشی داشته باشد و بعد از آن به تدریج از اواسط یا اواخر اسفند، شاهد سیر نزولی موارد مرگ و میر روزانه بیماران مبتلا به کووید 19 در کشور باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مرگ های کرونایی تا دو هفته آینده/ مصرف آزیترومایسین هیچ تاثیری ندارد

افزایش مرگ های کرونایی تا دو هفته آینده/ مصرف آزیترومایسین هیچ تاثیری ندارد