مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 18:022022-02-20سياسي

سبک زندگی شهدا برای جوانان بازگو شود


همان طور که مقام معظم رهبری بارها تأکید کرده اند، باید سبک زندگی شهدا را برای جوانان بازگو کرد و زندگینامه شهدا و چگونگی خط مشی آنها را برای نسل جدید تبیین کرد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار نجف آباد، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری بارها تأکید کرده اند، باید سبک زندگی شهدا را برای جوانان بازگو کرد و زندگینامه شهدا و چگونگی خط مشی آنها را برای نسل جدید تبیین کرد.

موسی مباشری، امروز(یکشنبه، اول اسفند) با اشاره به تلاش های مذبوحانه دشمن برای دسیسه و توطئه چینی علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در سال های اخیر دشمن سعی در از بین بردن ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و دارد.

کارشناسان زبده با در اختیار داشتن امکانات وسیع علیه انقلاب اسلامی برنامه ریزی می کنند، اما چرا توطئه ها یکی بعد از دیگر خنثی شده و بی تأثیر است؟ وی ادامه داد: برگزاری این قبیل برنامه ها باعث زنده نگه داشته شدن یاد و خاطره شهدا می شود.

بدون شک روح این بزرگواران نیز شاهد و ناظر بر این برنامه هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار نجف آباد به تبیین اهمیت توجه به نسل جوان پرداخت و تأکید کرد: بیش از 200نفر از شهدای این شهرستان که در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شدند از جوانان و نوجوانان دانش آموز بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی شهدا برای جوانان بازگو شود

سبک زندگی شهدا برای جوانان بازگو شود