مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 17:472022-02-20پزشكي

سلامت روان، قربانی بحران کرونا


«این نوشتار شمایی کلی از اتفاقاتی است که در سالگرد دو ساله شدن بحران کرونا در ایران باید درباره شان حرف زد؛ مجموعه ای از مشکلات و نابهنجاری ها که آثار منفی زیادی بر جامعه مان گذاشته است.

- این نوشتار شمایی کلی از اتفاقاتی است که در سالگرد دو ساله شدن بحران کرونا در ایران باید درباره شان حرف زد؛ مجموعه ای از مشکلات و نابهنجاری ها که آثار منفی زیادی بر جامعه مان گذاشته است.

افزایش آسیب های روانی در جامعه حاصل شرایطی است که از سر گذرانده ایم و به مخاطره افتادن سلامت روان جامعه، تلخ ترین دستاوردی است که حاصل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشتی در روزنامه جام جم نوشته دکتر حسن موسوی چلک، رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران آمده است: دو سال پیش درست از روزی که ورود ویروس کرونا به ایران تایید شد، ما با یک بحران تمام عیار روبه رو شدیم که در قرن اخیر منحصربه فرد بود.

این بحران با همه بحران های قبلی از نظر استراتژی های مقابله ای تفاوت داشت، چون نسخه هایی همچون ماندن در خانه و فاصله گذاری اجتماعی برای مصون ماندن از خطرات را تجویز می کرد.

بحران کرونا با این که در ظاهر یک بحران بهداشتی بود اما همه بخش های جامعه از اقتصاد تا فرهنگ و سیاست را نیز تحت تاثیر قرار داد،.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روان، قربانی بحران کرونا

سلامت روان، قربانی بحران کرونا