مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 16:422022-02-20حوادث

انواع بوستر پمپ آبرسانی خانگی


انواع بوستر پمپ آبرسانی خانگی می تواند از یک پمپ سانتریفیوژ، منبع تحت فشار، پرشر سوییچ، مانومتر و اتصالات خروجی و ورودی تشکیل شود.

- همان طور که می دانید بوستر پمپ از پرکاربرد ترین نوع پمپ ها و از تجهیزات مهم در ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری، موتورخانه ها و ایستگاه های آتش نشانی است و وظیفه ای انواع بوستر پمپ آبرسانی خانگی این است که فشار متناسب را با جریان دبی خروجی از شیر های ساختمانی که وابسته به بوستر پمپ آبرسانی خانگی چیست و چگونه کار می کند؟ این نوع از بوستر پمپ ها از دو الی چندین موتور پمپ تشکیل شده اند و نکته ای که وجود دارد این است که این موتور پمپ ها در کنار یک دیگر به صورت موازی قرار گرفته اند و در کل باید به شما بگوییم که اصلی ترین وظیفه بوستر پمپ آبرسانی، این است که فشار آب را در شبکه های آبرسانی تنظیم می کند.

در کل باید بدانید که بوستر پمپ های خانگی ماهیت متفاوتی نسبت به بوستر پمپ های آتش نشانی دارد و همچنین احتمال دارد که جریان آب در ساختمان ها و نقاط مختلف در اثر نوسان های فشار آبی قطع شود و کاری که باید انجام دهید این است که این کاهش و یا افزایش فشار آب را تحت کنترل خود قرار دهید و آن را تنظیم کنید.

این کنترل فشار از آسیب رسیدن به شیر آلات، لوله های مخصوص آب و سایر تجهیزات شبکه های آبرسانی جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع بوستر پمپ آبرسانی خانگی

انواع بوستر پمپ آبرسانی خانگی