مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 15:272022-02-20حوادث

اعتراف اعضای باند سارقان کابل های فشار قوی به 120 فقره سرقت


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان کابل های فشار قوی با بیش از 120 فقره اعتراف خبر داد.

- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان کابل های فشار قوی با بیش از 120 فقره اعتراف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار کیوان ظهیری اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت کابل های فشار قوی برق در شهرک های صنعتی شهرستان قدس که مشکلات زیادی را برای مراکز تولیدی و کارخانجات ایجاد کرده بود از این رو شناسایی و دستگیری عاملان سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته و سرنخ های به دست آمده از دوربین های مدار بسته، مشخص شد عمده سرقت ها توسط 4 نفر با خودروهای سواری مختلف و با یک شگرد در نیمه های شب انجام می شده که با هماهنگی مقام قضایی و با شناسایی مخفیگاه متهمان، دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اقدامات پلیسی صورت گرفته که منجر به احراز هویت سر دسته این باند شد، تصریح کرد: متهمان پس از شناسایی توسط پلیس به یکی از استان های شمالی کشور متواری شده بودند که با اعزام تیمی از ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی ماموران انتظامی آن محدوده، در دو عملیات غافلگیرانه 4 نفر اعضای این باند در یک ویلا دستگیر و به شهرستان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف اعضای باند سارقان کابل های فشار قوی به 120 فقره سرقت

اعتراف اعضای باند سارقان کابل های فشار قوی به 120 فقره سرقت