مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 15:222022-02-20اقتصادي

آقامیری: کشور عاری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد آقامیری درباره وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور، افزود: با توجه به شروع فصل سرما، - رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: با انجام اقدامات رصد و پایش، اکنون کشور عاری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان است و نگرانی در این خصوص نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد آقامیری درباره وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور، افزود: با توجه به شروع فصل سرما، شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کانون توجهات است که همیشه یک معضل برای کشور همه کشور ها به شمار می رود.

رییس سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: اکنون با تلاش همکاران ما در این سازمان، همچنان کشور عاری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان است.

وی اضافه کرد: در یک تا دو ماه اخیر یک کانون بیماری در تالاب میقان، یک کانون بومی در مازندران، یک کانون مرغ مادر در استان گیلان و در دو هفته گذشته یک کانون روستایی بومی کوچک در استان کرمانشاه شناسایی و مختومه شدند و این بیماری مهار شده است.

آقا میری اظهار داشت: کنترل بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در این فصل، ناشی از رصد و پایش، اقدام به موقع تولیدکنندگان در گزارش دهی و واکنش سریع اداره های دامپزشکی استان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقامیری: کشور عاری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان است

آقامیری: کشور عاری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان است