مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 15:172022-02-20سياسي

سردار دهقان: در خصوص معرفی ظرفیت های پژوهشگاه مواد و انرژی غفلت شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، سردار سرتیپ حسین دهقان، مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه های صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح از توانمندی های پژوهشگاه مواد و انرژی در مشکین دشت شهرستان فردیس بازدید کرد.

طی این بازدید بخش های مختلف پژوهشی، آزمایشگاهی و نمایشگاهی این پژوهشگاه مورد بازدید قرار گرفت.

  استفاده از ظرفیت پژوهشگاه مواد و انرژی در توسعه صنایع و ایجاد ارتباط حوزه دانش و پژوهش با صنایع دفاعی و غیردفاعی کشور از اهداف این بازدید بود.

  در حاشیه این بازدید سردار حسین دهقان، مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه های صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح هدف از این بازدید را آشنایی با ظرفیت های موجود در پژوهشگاه مواد و انرژی و احصای زمینه های همکاری با نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: ظرفیت عظیم علمی و پژوهشی موجود در پژوهشگاه مواد و انرژی باید در جهت توسعه عمومی صنعت دفاعی و غیردفاعی قرارگیرد.

وی در خصوص همکاری پژوهشگاه با صنایع دفاعی، اظهار کرد: همکاری های پژوهشگاه تا کنون به صورت فردی و موردی بوده است که باید این همکاری ها گسترده و سازمانی شود.

این فرمانده ارشد سپاه اضافه کرد: ظرفیت های فوق العاده ای در این پژوهشگاه در حوزه انرژی مولدها، ذخیره سازها، محیط زیست، میکرو الکترونیک و غیره وجود دارد که می تواند مورد استفاده ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار دهقان: در خصوص معرفی ظرفیت های پژوهشگاه مواد و انرژی غفلت شده است

سردار دهقان: در خصوص معرفی ظرفیت های پژوهشگاه مواد و انرژی غفلت شده است