مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-20حوادث

طرح عملیاتی ظفر در 8 شهرستان مازندران اجرا شد


جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای مرحله نهم طرح عملیاتی ظفر در هشت شهرستان خبر داد و گفت: 238 نفر از مجرمان تحت تعقیب شناسایی و دستگیر شدند.

- ، سرهنگ سید موسی حسینی در بازدید از دستاوردهای طرح ظفر 9 پلیس آمل، گفت: در راستای اجرای تدابیر سردار فرمانده انتظامی استان مازندران، طرح ظفر 9 با رمز عملیاتی یا زینب کبری (س) و با بکارگیری 128 تیم عملیاتی به صورت همزمان در 8 شهرستان گلوگاه، نکا، سیمرغ، بابلسر، فریدونکنار، آمل، چالوس و رامسر به مرحله اجرا در آمد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: این طرح با دو هدف کلی، افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان و برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت بویژه سارقان، اراذل و اوباش، قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر به منظور ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح 29 عامل افیونی و 21 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 14 کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 84 سارق، یک خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه های این سارقان کشف شد.

وی از دستگیری 14 نفر از اراذل و اوباش در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح 238 نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضایی شناسایی و دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح عملیاتی ظفر در 8 شهرستان مازندران اجرا شد

طرح عملیاتی ظفر در 8 شهرستان مازندران اجرا شد