مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:272022-02-20سياسي

بهره مندی 5 هزارخانوار روستایی از آب سالم به همت سپاه نینوا گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، کاظم نوروزی، جانشین قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه نینوا گلستان امروز در گفت وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: با تفاهم صورت گرفته مابین وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)  سپاه مقرر شد 7هزار روستای فاقد آب شرب در مرحله اول در سطح کشور به صورت مشارکتی آبرسانی صورت گیرد که از این مقدار، تعداد 423 روستا مربوط به استان گلستان است که انشاالله این طرح طی پنج سال و از سال 1401 با مشارکت آبفا و سپاه آغاز خواهد شد.

* سپاه نینوا 40 روستای مرزی اهل سنت را محرومیت زدایی می کند جانشین قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه نینوا گلستان گفت: متاسفانه در روستاهای محروم به ویژه روستاهای مرزی ما فقر فرهنگی اجتماعی بیداد می کند و برای محرومیت زدایی در این روستاها به صورت تخصصی وارد می شویم.

نوروزی تاکید کرد: در آسیب شناسی صورت گرفته در حوزه گروه های جهادی به این نتیجه رسیدیم، نباید این گروه ها تک بعدی عمل کرده و تنها در پروژه های عمرانی ورود کنند.

وی تصریح کرد: برای نتیجه بخش بودن فعالیت های گروه های جهادی در هر روستا و مناطق محروم باید بین نهادهای انقلابی مانند ستاد اجرایی، بسیج سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و دیگر نهادها و تشکل ها انسجام و هماهنگی ایجاد شده تا از موازی کار جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 5 هزارخانوار روستایی از آب سالم به همت سپاه نینوا گلستان

بهره مندی 5 هزارخانوار روستایی از آب سالم به همت سپاه نینوا گلستان