مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:272022-02-20اجتماعي

کانون فرهنگی تربیتی محلی برای مشارکت جویی دانش آموزان است


سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: کانون فرهنگی تربیتی محلی برای آموزش های هنری، زیبا شناختی و مشارکت جویی دانش آموزان است.

- ، اصغر باقرزاده ظهر یکشنبه در سالروز تأسیس کانون های تربیتی وزارت آموزش و پرورش که در کانون فرهنگی شهید فهمیده کرج برگزار شد، اظهار کرد: موضوع تربیت رشد و تعالی و شکوفایی فرد در تمام ساحت ها و ابعاد شخصیتی فرد محسوب می شود که قطعاً احتیاج به عواملی دارد که کمک می کند دانش آموز خودش رشد کند.

وی ادامه داد: این کمک به دانش آموز به عوامل تربیتی، محیط تربیتی و مربی تربیتی تجلی پیدا می کند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: از مهمترین عوامل تربیتی محیط های تربیتی هستند که شرایط فراهم شود تا یک نهال نورس در آن قرار گیرد و رشد کند.

وی تصریح کرد: اگر کلاس های درس محیط تربیتی برای یکسری از ساحت های تربیتی مانند تعلیم و بصیرت و علم آموزی و اگر محل ورزش برای صحت جسم و سلامتی و همچنین اگر محل کارآفرینی و تربیت برای یادگیری فناوری و مهارت های حرفه ای است، کانون هم محل تربیت برای ساحت های مهم تربیت محسوب می شود.

باقرزاده خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی تربیتی محلی برای آموزش های هنری، زیبا شناختی، مشارکت جویی دانش آموزان هستند و همچنین محلی برای بسیاری از ساحت هایی که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون فرهنگی تربیتی محلی برای مشارکت جویی دانش آموزان است

کانون فرهنگی تربیتی محلی برای مشارکت جویی دانش آموزان است