مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:172022-02-20بين الملل

مسدود شدن خیابان ها و پل های سودان همزمان با فراخوان برای اعتراضات امروز


پس از آنکه کمیته های مقاومت سودان برای تظاهرات جدید امروز (یکشنبه) فراخوان دادند، مقامات این کشور نیروهای امنیتی را به حالت آماده باش درآورده و مسدود کردن خیابان های اصلی و برخی پل ها را آغاز کردند.

- پس از آنکه کمیته های مقاومت سودان برای تظاهرات جدید امروز (یکشنبه) فراخوان دادند، مقامات این کشور نیروهای امنیتی را به حالت آماده باش درآورده و مسدود کردن خیابان های اصلی و برخی پل ها را آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، جنبش اعتراضی سودان که ابتدای فوریه از برگزاری چهار تظاهرات میلیونی از جمله تظاهرات فردا (دوشنبه) موسوم به تظاهرات میلیونی 21 فوریه خبر داده بود، تصمیم گرفته امروز نیز تظاهرات دیگری را با عنوان تظاهرات میلیونی 20 فوریه برگزار کند.

مقامات سودان به محض اعلام این فراخوان، مسیرهای اصلی از جمله پل نیل آبی را که مسیر مواصلاتی شهرهای خارطوم و بحری است، مسدود کردند.

برخی صفحات ویژه انتشار اخبار اعتراضات سودان اعلام کردند که مسؤولان سودانی بامداد امروز همزمان با انتشار فراخوان تظاهرات، دست به بازداشت هایی زدند.

طبق گزارش کمیته های مقاومت، افرادی که در پی تظاهرات های قبلی بازداشت شده بودند نیز اعتصاب غذای بدون پایانی را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن خیابان ها و پل های سودان همزمان با فراخوان برای اعتراضات امروز

مسدود شدن خیابان ها و پل های سودان همزمان با فراخوان برای اعتراضات امروز