مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-20سياسي

حکم شهردار اسدیه در انتظار امضاء استاندار خراسان جنوبی


بعد از گزینه متعددی که شورای اسلامی شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان به عنوان شهردار این شهر معرفی کردند آخرین گزینه مورد تأیید قرار گرفت و اکنون حکمش برای امضای نهایی در کارتابل استاندار خراسان جنوبی است.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ پنج ماه است که شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان بدون شهردار بوده و هنوز کلید شهرداری این نقطه شهری از خراسان جنوبی به دست فرد منتخب شورای اسلامی شهر داده نشده است.

مطالبه و خواسته مردم این نقطه شهری هم از مسئولان و متولیان  این بوده که هر چه زودتر کلیدار شهر اسدیه را معرفی کرده تا برنامه های اجرای مبلمان و خدمات شهری آن هم در آستانه سال نو که همه شهرها به استقبال بهار آن هم با ایده پردازی های خلاق به سفره آرایی نوروزی شهرها خویش می روند، این شهر نیز از قافله شهرآرایی نوروزی عقب نماند.

آن طور که فیروز غلامی رییس شورای اسلامی شهر اسدیه امروز به خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: آخرین گزینه معرفی شده بعد از چند گزینه ای که رد صلاحیت شدند به استانداری خراسان جنوبی معرفی شد و آخرین پیگیری ها نیز حکایت از این دارد که امضای حکم شهردار اسدیه در کارتابل استاندار بوده و باید امضای جواد قناعت پای آن بنشیند تا شهردار اسدیه به صورت رسمی معارفه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم شهردار اسدیه در انتظار امضاء استاندار خراسان جنوبی

حکم شهردار اسدیه در انتظار امضاء استاندار خراسان جنوبی