موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-20بين الملل

بررسی روابط ایران و آمریکا در «گاه نقد»


هشتمین شماره مجله «گاهِ نقد»، مجله بررسی و نقد کتاب، با موضوع «روابط ایران و آمریکا» و با عنوان «روابط ایران و آمریکا 1» منتشر شد.

- هشتمین شماره مجله گاهِ نقد ، مجله بررسی و نقد کتاب، با موضوع روابط ایران و آمریکا و با عنوان روابط ایران و آمریکا 1 منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در معرفی این مجله عنوان شده است: این شماره از مجله گاهِ نقد ، دومین جلد این مجله با موضوع تاریخ و نخستین جلد از دنباله روابط ایران و آمریکا است.

در این شماره با سیری در کتاب های گوناگون، نگاهی به تاریخچه روابط ایران و آمریکا از ابتدا تاکنون انداخته می شود.

همچنین در این شماره در چند بخش مختلف، ابتدا نگاهی کلی به رابطه بین دو کشور انداخته می شود و سپس در پنج پرونده مفصل و مختلف، رویکردهای کتاب های گوناگون به این رابطه مرور و بررسی می شوند.

گفتار ، نقدوار ، رهیار و پیوست بخش های گوناگون این شماره هستند که هرکدام از زاویه ای متفاوت به رابطه ایران و آمریکا و نمونه های مختلف در آینه کتاب ها نگریسته اند.

در گفتار ، سردبیر مجموعه تاریخ گاهِ نقد ، جعفر مرادحاصلی، نگاهی کلی به تاریخچه رابطه میان ایران و آمریکا از نخستین روزها می اندازد و به طور خلاصه، کتاب هایی را که در ایران با این موضوع به چاپ رسیده اند، دسته بندی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روابط ایران و آمریکا در «گاه نقد»

بررسی روابط ایران و آمریکا در «گاه نقد»