مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-20اقتصادي

برنامه نشست های علمی جشنواره ملی اسباب بازی اعلام شد


در هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چهار نشستِ تخصصی با حضور متخصصان داخلی و خارجی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی امور بین الملل کانون، با توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی ویروس کرونا امسال نیز همچون سال گذشته، هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کمیته علمی این رویداد، نشست های تخصصی متنوعی را در قالب وبینار برای ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت فعالان حوزه اسباب بازی و عموم مخاطبان تدارک دیده که همچون دوره پیشین میزبان سخنران های بین المللی خواهد بود.

در هفتمین دوره جشنواره اسباب بازی از سازمان های مختلف برای ارائه مباحث آموزشی و ترویجی مرتبط با صنعت و توسعه اسباب بازی در وبینارهای تخصصی دعوت شده است.

بر همین اساس، چهار نشست تخصصی (وبینار) در روزهای شنبه و یک شنبه 21 و 22 اسفند در دو نوبت صبح از ساعت 9 تا 11 و بعدازظهر از ساعت 14 تا 16 برگزار خواهد شد؛ اسباب بازی های شناختی/ نگاهی بر بنیادی ترین کارکردهای اسباب بازی در جریان رشد ، استانداردهای اسباب بازی/ چالش اسباب بازی خوب در نگاه حداقل های کیفیت ، بازارهای جهانی، افق پیش رو/ مروری بر مهم ترین چالش های جهانی شدن و صادرات و تحولات فرهنگی و آثار آن در اقتصاد فرهنگ و اسباب بازی/ آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نشست های علمی جشنواره ملی اسباب بازی اعلام شد

برنامه نشست های علمی جشنواره ملی اسباب بازی اعلام شد