مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-20اقتصادي

قدردانی فرمانده ناجا از اقدام خالصانه 2 سرباز وظیفه شناس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طی روز های اخیر اقدام دو سرباز وظیفه شناس در بازگرداندن مقدار قابل توجهی طلا به ارزش بیش از 200 میلیون تومان و همچنین واکنش سریع در راستای جلوگیری از حرکت خودروی ایستا، - فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از اقدام شایسته دو سرباز وظیفه شناس قدردانی کرد و نوشت: اقدام خالصانه و بی ریای شما، موجب عزیزترشدنتان در قلب ملت فهیم ایران اسلامی شده است و در پاسداشت حس وظیفه شناسی، انسان دوستی و عمل خیرخواهانه تان، شایسته تقدیر هستید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طی روز های اخیر اقدام دو سرباز وظیفه شناس در بازگرداندن مقدار قابل توجهی طلا به ارزش بیش از 200 میلیون تومان و همچنین واکنش سریع در راستای جلوگیری از حرکت خودروی ایستا، بدون راننده و دارای سرنشین کودک در فضای رسانه ای کشور منتشر شده است، به گونه ای که این عمل شایسته سربازان وظیفه مورد تقدیر بسیاری از مردم و اصحاب رسانه قرار گرفته است.

در پی اقدام این دو جوان سرباز وظیفه شناس، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی از سربازان وظیفه مهران سربازی و مهدی اسدی قدردانی کرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این پیام خطاب به دو سرباز وظیفه شناس نوشت: فرزندان عزیزم؛ سرباز وظیفه مهران سرباز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فرمانده ناجا از اقدام خالصانه 2 سرباز وظیفه شناس

قدردانی فرمانده ناجا از اقدام خالصانه 2 سرباز وظیفه شناس