مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:222022-02-20ورزشي

2 بازی سرنوشت ساز برای تیم فوتبال بانوان آرش کرمانشاه


تیم فوتبال بانوان آرش کرمانشاه که در پنج بازی قبل خود در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور متحمل چهار باخت و تنها یک پیروزی شده، برای بقای احتمالی در لیگ نیاز به کسب امتیازهای لازم از دو بازی پیش رو دارد.

- 2 بازی سرنوشت ساز برای تیم فوتبال بانوان "آرش" کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه تیم فوتبال بانوان آرش کرمانشاه که در پنج بازی قبل خود در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور متحمل چهار باخت و تنها یک پیروزی شده، برای بقای احتمالی در لیگ نیاز به کسب امتیازهای لازم از دو بازی پیش رو دارد.

بهناز ایوانی مدیر فوتبال بانوان باشگاه آرش کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال بانوان این باشگاه در رقابت های لیگ دسته اول، اظهارکرد: در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال که از حدود یک ماه پیش با حضور هشت تیم آغاز شده، تیم باشگاه آرش تاکنون پنج بازی داشته است.

وی حاصل عملکرد بازیکنان تیمش را در رقابت های این لیگ کسب تنها یک پیروزی و چهار باخت اعلام کرد و در تشریح چرایی این عملکرد ضعیف گفت: شاید یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده در این رقابت ها نتایج خوبی کسب نکنیم، دیر بسته شدن تیم بود، بگونه ای که ما تنها دو هفته مانده به شروع لیگ تیممان را جمع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 بازی سرنوشت ساز برای تیم فوتبال بانوان آرش کرمانشاه

2 بازی سرنوشت ساز برای تیم فوتبال بانوان آرش کرمانشاه