مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-20اقتصادي

برنامه نشست های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی اعلام شد


برنامه چهار نشست تخصصی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی برای ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت فعالان حوزه اسباب بازی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامسال نیز مانند سال گذشته به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کمیته علمی این رویداد، نشست های تخصصی متنوعی را در قالب وبینار برای ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت فعالان حوزه اسباب بازی و عموم مخاطبان تدارک دیده است و همچون دوره پیشین میزبان سخنران های بین المللی خواهد بود.

چهار نشست تخصصی (وبینار) در روزهای شنبه و یکشنبه 21 و 22 اسفند در دو نوبت صبح (ساعت 9 تا 11) و بعد از ظهر (ساعت 14 تا 16) برگزار می شود و از سازمان های مختلف برای ارائه مباحث آموزشی و ترویجی مرتبط با صنعت و توسعه اسباب بازی در وبینارهای تخصصی دعوت شده است.

اسباب بازی های شناختی؛ نگاهی بر بنیادی ترین کارکردهای اسباب بازی در جریان رشد ، استانداردهای اسباب بازی؛ چالش اسباب بازی خوب در نگاه حداقل های کیفیت ، بازارهای جهانی، افق پیش رو، مروری بر مهم ترین چالش های جهانی شدن و صادرات و تحولات فرهنگی و آثار آن در اقتصاد فرهنگ و اسباب بازی؛ آینده صنعتی ترین کالای فرهنگی عنوان های چهار نشست تخصصی بخش علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نشست های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی اعلام شد

برنامه نشست های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی اعلام شد