مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:072022-02-20اقتصادي

بیمه دی 400 نمایندگی فروش جدید راه اندازی کرد


این شرکت بیمه ای برای 9 ماهه سال سود 74 تومانی داشته است و امسال می توان به راحتی انتظار سود محدوده 100 تومان از سهم را داشت - به جرات می توان گفت شرکت بیمه دی یکی از سودساز ترین شرکت های بیمه ای و در عین حال از دید بنیادی پایین ترین نسبت پی بر ای را داشته و که پتانسیل های سهم برای بازار مغفول مانده است.

این شرکت بیمه ای برای 9 ماهه سال سود 74 تومانی داشته است و امسال می توان به راحتی انتظار سود محدوده 100 تومان از سهم را داشت در حالی که قیمت سهام شرکت محدوده 320 و پی برای فوروارد سهم محدوده 3 مرتبه قرار دارد در حالی که اکثر شرکت های بیمه ای پی بر ای های بالای 6 و بعضا دو رقمی دارند.

در حالی که سبد اکثر شرکت های بیمه ای را بیمه شخص ثالث تشکیل و این سرفصل بیمه زیانده و تنها به واسطه سرمایه گذاری منابع سود حاصل می شود عمده سبد بیمه دی را بیمه درمان و عمدتا قرارداد با بنیاد شهید تشکیل داده که طبق گمانه زنی ها این قرار داد تکمیلی این ارگان نیز با بیمه دی خواهد بود و برنده احتمالی مناقطه بنیاد شهید بیمه دی می باشد.

گفتنی است بیمه دی قصد دارد این قرار داد را با حق بیمه فنی مناسبی منعقد که این قرارداد سبب ارزش افزوده بسیار بالایی برای این شرک بیمه ای داشته و توان رشد سود سازی شرکت را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه دی 400 نمایندگی فروش جدید راه اندازی کرد

بیمه دی 400 نمایندگی فروش جدید راه اندازی کرد