مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-20ورزشي

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در باشگاه های ورزشی به پلمپ این اماکن منجر می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ستاد ملی کرونا به منظور جلوگیری از افزایش ضررهای مالی باشگاه داران اجازه فعالیت به آن ها داده اما باشگاه هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، - عباس علایی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به فعالیت باشگاه های بدنسازی در شرایط کرونایی فعلی، اظهار کرد: ستاد ملی کرونا به منظور اینکه باشگاه داران و مربیان ورزشی بیش از این متضرر نشوند، اجازه ادامه فعالیت باشگاه ها را صادر کرده است.

وی عنوان کرد: البته فعالیت باشگاه های بدنسازی منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی تدوین شده از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی است که در اختیار تمام باشگاه های سطح استان قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا سالن های ورزشی دولتی متعلق به دستگاه های اجرایی و استخرها در سطح استان تعطیل است.

علایی مقدم با اشاره به متضرر شدن باشگاه های بدنسازی از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون گفت: با توجه به اینکه باشگاه های بدنسازی بیش از دو سال تعطیل بود و این تعطیلی به لحاظ مالی آسیب های زیادی به مالکان باشگاه ها وارد کرده، ستاد ملی کرونا به منظور جلوگیری از افزایش ضررهای مالی باشگاه داران اجازه ادامه فعالیت آن ها را با 30درصد ظرفیتشان صادر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در باشگاه های ورزشی به پلمپ این اماکن منجر می شود

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در باشگاه های ورزشی به پلمپ این اماکن منجر می شود