مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-20فرهنگي

فیلم کوتاه «بی» به روسیه رفت


فیلم کوتاه «بی» به کارگردانی مهدی صفوی و محصول مشترک ایران و روسیه، در ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه زیلانت کازان روسیه حضور دارد.

- به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه بی به نویسندگی مهرگان شمس و کارگردانی مهدی صفوی، محصول مشترک ایران و روسیه در ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه زیلانت کازان کشور روسیه نمایش داده می شود.

جشنواره بین المللی فیلم زیلانت یکی از رویداد فرهنگی کشور روسیه است و هر سال از تاریخ 19 الی 22 فوریه مصادف با 30 بهمن الی 3 اسفند 1400، مراسم اهدای جوایز در شهر کازان برگزار می شود.

ششمین جشنواره بین المللی فیلم زیلانت با هدف شناسایی فیلمسازان مستعد، جستجوی اشکال و ژانرهای جدید هنری فضای ویژه خود را برای ارتباط زنده بین نویسندگان و بینندگان، برای بحث در مورد مسائل مربوط به مردم و یافتن راه هایی برای حل آنها و همچنین تبلیغ در بازار جهانی فیلم ها ایجاد می کند.

داریا شلوکووا و پاول کورچفسکی در فیلم کوتاه بی ایفای نقش داشته اند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: همخانه ساشا از اتفاقی عجیب برای او می گوید، اما ماجرا برای ساشا پیچیده تر از آن اتفاق است.

فهرست عوامل این فیلم کوتاه عبارت است از کارگردان: مهدی صفوی، نویسنده: مهرگان شمس، مدیر تصویربرداری: ویچسلاو موتو، طراح صحنه و ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه «بی» به روسیه رفت

فیلم کوتاه «بی» به روسیه رفت