مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-20ورزشي

سازماندهی 6300 ورزشکار رشته تنیس در کشور


رییس فدراسیون تنیس کشور تعداد ورزشکاران سازمان یافته رشته تنیس را در کشور 6 هزار و 300 نفر اعلام کرد و گفت: همگانی کردن رشته تنیس جز اولویت های فدراسیون تنیس است و در این زمینه به رغم گران قیمت بودن وسایل این رشته ورزشی سعی بر حمایت و همراهی علاقه مندان این رشته ورزشی است.

- داود عزیزی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان اردبیل درگفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجمع انتخاباتی مناسبی در استان اردبیل برگزار شد تا رییس این هیئت انتخاب و فعالیت های مناسبی را در 4 سال آینده در این مجموعه شاهد باشیم.

وی همسایگی استان اردبیل را با کشور آذربایجان یادآور شد و تصریح کرد: با احداث کمپ تنیس در این استان به راحتی می توانیم برگزاری رویدادهای بین المللی را در این رشته شاهد باشیم.

رییس فدراسیون تنیس کشور تعداد ورزشکاران سازمان یافته رشته تنیس را در کشور 6 هزار و 300 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد در استان اردبیل با 22 نفر پایین است و انتظار می رود در سال های آینده این رقم 3 برابری شود.

عزیزی به برگزاری مسابقات یک هزار امتیازی در شیراز در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با بهبود شرایط کرونایی امیدواریم برگزاری این رویداد را با حضور تنیس بازان کشور شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی 6300 ورزشکار رشته تنیس در کشور

سازماندهی 6300 ورزشکار رشته تنیس در کشور