مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:422022-02-20سياسي

مسئول بسیج سازندگی فارس: مجمع جهادگران راهبر و انسجام بخش گروه های جهادی باشد


در جلسه ای با حضور اعضای منتخب سومین دوره مجمع جهادی استان و مدیران معاونت های مختلف بسیج سازندگی به مهمترین برنامه های پیش رو جهت انسجام بخشی به گروه های جهادی پرداخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی در این جلسه بیان داشت: رسالت اصلی مجمع راهبری و صیانت گری از گروه های جهادی است و باید به دنبال شبکه سازی و وصل کردن گروه های جهادی به یکدیگر باشند.

اعضای مجمع تلاش کنند که گروه های جهادی مانند یک شبکه منسجم با هم ارتباط داشته باشند و همدیگر را پیدا کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس احصاء و نیاز سنجی آموزشب و توانمند سازی گروه های جهادی را از دیگر برنامه های مجمع خواند و گفت: علاوه بر شبکه سازی باید به مساله سیاست گذاری، آموزش و توانمند سازی گروه های جهادی نیز توجه شود اگر مجمع سوم این دو کار را به خوبی انجام دهند مطمئنا رسالت خود را انجام داده اند.

وی با اشاره به لزوم و اهمیت وجود گروه های اندیشه ورز در سازمان ها، نهاد ها و تشکل ها افزود: یک هیئت اندیشه ورز باید در کنار مجمع باشد.

ما از مجمع جهادی کار اجرایی نمی خواهیم، اینجا جمعی است که اقدامات فکری می کنند و بر اساس نیاز سنجی هایی که انجام می دهند هدف گذاری لازم ب رای حرکت های جهادی در سطح استان را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول بسیج سازندگی فارس: مجمع جهادگران راهبر و انسجام بخش گروه های جهادی باشد

مسئول بسیج سازندگی فارس: مجمع جهادگران راهبر و انسجام بخش گروه های جهادی باشد