مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:422022-02-20بين الملل

وزیر خارجه در مونیخ درباره انجام گفت وگو بین ایران و آمریکا چه گفت؟ 


 آمریکایی ها ظرف هفته های اخیر به طور متناوب و از طریق واسطه های مختلف از ما خواسته اند که با ما مذاکرات مستقیم داشته باشند.

- وزیر خارجه در "مونیخ" درباره انجام گفت وگو بین ایران و آمریکا چه گفت؟  وزیر امور خارجه کشورمان گفت:  آمریکایی ها ظرف هفته های اخیر به طور متناوب و از طریق واسطه های مختلف از ما خواسته اند که با ما مذاکرات مستقیم داشته باشند.

وی ادامه داد: ما در پاسخ به واسطه ها اعلام کردیم که چشم انداز چنین گفت وگویی برای ما چندان روشن نیست و اگر قرار نیست دستاوردی داشته باشیم چه نیازی به مذاکره مستقیم می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، روز گذشته در جریان سخنرانی وزیر امور خارجه در اجلاس امنیتی مونیخ سوالی از سوی خانم لارا خلف خبرنگار روزنامه گاردین از حسین امیرعبداللهیان در مورد انجام گفت وگو و مذاکره بین ایران و آمریکا پرسیده شد که برخی از کانال های خبری اقدام به برداشت شاز و بعضا نادرست از صحبت های وزیر امور خارجه در این مورد کردند.

اصل صحبت های وزیر امورخارجه در پاسخ به این سوال به شرح زیر است : آمریکایی ها ظرف هفته های اخیر به طور متناوب و از طریق واسطه های مختلف از ما خواسته اند که با ما مذاکرات مستقیم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه در مونیخ درباره انجام گفت وگو بین ایران و آمریکا چه گفت؟ 

وزیر خارجه در مونیخ درباره انجام گفت وگو بین ایران و آمریکا چه گفت؟