مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:272022-02-20اقتصادي

واریز 700 میلیارد تومان حقوق دولتی بخش معدن کردستان به خزانه


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: امسال 700 میلیارد تومان حقوق دولتی معادن کردستان به خزانه دولت واریز شده که این رقم در سال 92 حدود 4.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی ظهر امروز در مراسم تکریم خود و معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: بنده در سال 93 از بخش خصوصی ریاست سازمان صمت استان را عهره دار شدم که عده ای انتقاد کردند و به این ایراد گرفتند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: بنده با حمایت بخش خصوصی که اعتقاد دارم که مهمترین مولفه توسعه هستند، کار را در این سازمان شروع کردم.

وی ادامه داد: گفتمان توسعه کردستان را در قالب یک تیم کاری تعریف کردیم چون به این باور رسیده بودیم که کردستان شایسته توسعه است.

دره وزمی عنوان کرد: بالارفتن توان مردم  و اشتغال برای جوانان را در برنامه قرار دادیم و با همکاری بخش خصوصی و فعالان اقتصادی به نتایخ خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری یا دولت و یا بخش خصوصی انجام می دهند و لذا زمینه باید ایجاد کرد تا سرمایه گذار رغبت به سرمایه گذاری پیدا کند.

رییس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اذعان داشت: در صورتی که اعتماد مردم به دولت و فعالان اقتصادی به همدیگر و سرمایه اجتماعی نباشد، سرمایه گذاری اتفاق نمی افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 700 میلیارد تومان حقوق دولتی بخش معدن کردستان به خزانه

واریز 700 میلیارد تومان حقوق دولتی بخش معدن کردستان به خزانه