مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:172022-02-20سياسي

آماده کناره گیری از ریاست اتاق بازرگانی هستم


رییس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: در جهت حفظ کیان اتاق و اعتبار فعالان اقتصادی دارای شرافت حرفه ای، عاشق و فداکار برای این مرز و بوم آماده کناره گیری از این سمت هستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، غلامحسین شافعی در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: ما در هیئت رییسه مشروعیت خود را از هیئت نمایندگان می دانیم.

من در اظهاراتم در یک جلسه خصوصی مسائلی را مطرح کردم تا هشداری نسبت به ضعف ها باشد.

وی افزود: اگر شیوه رایج این باشد که برای برخورد با من بخواهند با حیثیت و جایگاه اتاق برخورد کنند و نقش های بزرگ را در همراهی با نظام، دولت و مجلس، ارائه مشورت های جدی به رهبری و سران قوا و دستگاه های کلیدی سیاست گذار اقتصادی و نقش مشورتی آن را در نظام و کارهای عظیم تحقیقاتی، اجتماعی و انتشاراتی آن را نادیده بگیرند و با اتاق تسویه حساب صورت بگیرد.

و همانطور که در بسیاری از رسانه ها به این موضوع پرداخته شد که من باعث شدم به اتاق بازرگانی لطمه وارد شود، از همین روی در جهت حفظ کیان اتاق و اعتبار فعالان اقتصادی دارای شرافت حرفه ای، عاشق و فداکار برای این مرز و بوم آماده کناره گیری از این سمت هستم.

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: تا آخرین لحظه حضور نهایت تلاش خود را برای خدمت به بخش خصوصی و اقتصاد کشور همچنان به کار خواهم بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده کناره گیری از ریاست اتاق بازرگانی هستم

آماده کناره گیری از ریاست اتاق بازرگانی هستم