مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:172022-02-20سياسي

برگزاری همایش بین المللی باستان شناسان جوان


همایش بین المللی باستان شناسان جوان با هدف گردآمدن استادان، دانشجویان، دانش پژوهان و صاحب نظران به منظور آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی باستان شناسی و بررسی چالش ها، - آسیب ها و فرصت های پیش روی این رشته برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری اعلام کرد این همایش از سوم تا پنجم اسفندماه 1400 از سوی انجمن علمی دانشجویی گروه باستان شناسی با همکاری دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران و پژوهشگاه برگزار می شود و قرار است تعداد زیادی از باستان شناسان ایرانی و غیرایرانی گردهم آمده و درباره آثار فرهنگی و تمدن ایران بحث و سخنرانی کنند.

همایش باستان شناسان جوان در هشت حوزه تخصصی شامل باستان شناسی و آموزش ، باستان شناسی ایران؛ دیروز، امروز، فردا ، شناخت گذشته با بهره گیری از باستان شناسی تحلیلی ، مواد فرهنگی در باستان شناسی ایران ، نظریه و عمل در باستان شناسی ایران ، باستان شناسی و علوم میان رشته ای ، جدیدترین یافته ها از کاوش ها و بررسی های باستان شناسی ایران فرهنگی و حفاظت از میراث باستان شناختی برگزار خواهد شد.

فعالیت های میدانی؛ نویافته های باستان شناسی و پژوهش های جدید ، پژوهش های بینارشته ای باستان شناسی ، رویکردها و مکاتب نوین باستان شناسی، ضرورت ها و چشم اندازها ، بحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بین المللی باستان شناسان جوان

برگزاری همایش بین المللی باستان شناسان جوان