مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-20سياسي

برگزاری نشست تخصصی «رسانه، حاشیه نشینی و اسکان غیررسمی»


هم اندیشی تخصصی «رسانه، حاشیه نشنی و اسکان غیررسمی» با بررسی موضوعاتی چون راهکارهای رسانه برای توانمندسازی حاشیه نشینان، رسانه و تحقق عدالت اجتماعی حاشیه نشینان شهرها و .

- هم اندیشی تخصصی رسانه، حاشیه نشنی و اسکان غیررسمی با بررسی موضوعاتی چون راهکارهای رسانه برای توانمندسازی حاشیه نشینان، رسانه و تحقق عدالت اجتماعی حاشیه نشینان شهرها و .

 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، هم اندیشی تخصصی رسانه، حاشیه نشنی و اسکان غیر رسمی روز سه شنبه (3 اسفند ماه) از ساعت 10 الی 11 و 30 دقیقه در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

این نشست در جهت ارائه راهبردها، توانمند سازی و بهبود وضعیت اجتماعی حاشیه نشینان با تأکید بر نقش مؤسسات خیریه و رسانه ها برگزار می شود.

در این نشست که با حضور فعالان این حوزه برگزار می شود، راهکارهای رسانه برای توانمندسازی حاشیه نشینان، رسانه و تحقق عدالت اجتماعی حاشیه نشینان شهرها، نقش سمن ها وسازمان های مردم نهاد و در کاهش آسیب های اجتماعی حاشیه نشینان و بررسی سیاست های جامع نگر برای توسعه ی اقتصادی، اجتماعی حاشیه نشینان به عنوان محورهای این جلسه هستند که مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تخصصی «رسانه، حاشیه نشینی و اسکان غیررسمی»

برگزاری نشست تخصصی «رسانه، حاشیه نشینی و اسکان غیررسمی»