مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-20اجتماعي

جاده کرج-چالوس در پی بارش برف لغزنده است


رضا گودرزی، رییس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به بارندگی برف و باران در راه های استان، گفت: تردد در مسیرهای کوهستانی از جمله جاده کرج-چالوس احتیاط رانندگان را می طلبد چرا که با لغزندگی جاده ها مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه از تردد غیرضروری در این شرایط پرهیز شود، اضافه کرد: اکنون این بارش برف از محدوده آدران تا دیزین به صورت خفیف و از محدوده دیزین تا کندوان شدت بیشتری دارد.

رییس پلیس راه استان البرز ادامه داد: همچنین وضعیت بارش در آزادراه های این استان نیز به صورت باران پراکنده است.

به گفته این مقام مسؤول ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج-تهران از محدوده میدان استاندارد تا گرمدره کرج نیمه سنگین گزارش شده است.

وی اظهار کرد: رانندگان در جاده های کوهستانی البرز، خودروهای خود را به لوازم ایمنی، تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شکن و زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به لغزندگی سطح جاده ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر خودداری کنند.

رییس پلیس راه البرز افزود: رعایت فاصله طولی برای جلوگیری از تصادف و عدم تغییر مسیر ناگهانی در محدوده آزادراهی از مواردی است که رانندگان باید مورد توجه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده کرج-چالوس در پی بارش برف لغزنده است

جاده کرج-چالوس در پی بارش برف لغزنده است