مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:372022-02-20بين الملل

عربستان بازهم دست رد به سینه آمریکا زد


عربستان برای چندمین بار متوالی به درخواست آمریکایی ها برای عرضه نفت بیشتر در بازارهای جهانی پاسخ رد داد.

- به نقل از رویترز، وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد که این کشور کاملاً به توافقات صورت گرفته با شرکای خود در اوپک پلاس برای تضمین ثبات در بازار انرژی متعهد است ولی این امر مستلزم مشارکت همه اعضا است و دیگر کشورها نیز باید به این امر پایبند باشند.

شاهزاده فیصل بن فرحان آل سعود در پاسخ به این سوال که آیا بزرگترین صادرکننده نفت جهان برای مقابله با هر گونه بحران انرژی ناشی از حمله احتمالی روسیه به اوکراین اقدام خواهد کرد یا خیر؛ گفت: امیدواریم هیچ بحرانی که منجر به بی ثباتی بازارها شود به وجود نیاید ولی ما به همکاری خود با شرکایمان ادامه خواهیم داد.

وی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت.

افزود: بازار نفت زمانی به ثبات می رسد که همه اعضای آن با هم مشارکت کنند و بدون شک یک عضو به تنهایی نمی تواند این بازار را مدیریت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بعد از احتمال حمله روسیه به اوکراین و بحران انرژی در سراسر جهان قیمت نفت با افزایش زیادی روبرو بوده و ذخایر نفت آمریکا نیز به پایین ترین حد خود رسیده است به همین دلیل جو بایدن از عربستان خواست تا نفت بیشتری را در بازارهای جهانی عرضه کند تا این افزایش عرضه در بازارهای جهانی بتواند قیمت نفت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان بازهم دست رد به سینه آمریکا زد

عربستان بازهم دست رد به سینه آمریکا زد