مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:322022-02-20فرهنگي

وقتی کتاب به بچه های همسایه می رسد


تلاش های کتابدار کتابخانه ای روستایی در سلطانیه، با همراهی و همکاری مدیر مدرسه روستای همجوار، باعث اشتراک کتاب میان اهالی دو روستای همسایه شد.

- کتاب دار کتاب خانه بوعلی سینای روستای سنبل آباد در اقدامی کم نظیر بیش از هشت سال است که به صورت خودجوش و مسئولانه به یاری کودکان و نوجوانان روستای همسایه یعنی روستای والایش شتافته و عناوین مطالعاتی و مورد نیاز علاقه مندان به کتابخوانی در این روستا را با استفاده از خودروی شخصی به دست آن ها می رساند.

مهناز نادری در گفت وگو با ایسنا، با شرح تلاش هایش برای راه اندازی این کتابخانه سیار، می گوید: خوشبختانه با فعالیت کتاب خانه عمومی بوعلی سینا در روستای سنبل آباد موفق شده ایم بخش قابل توجهی از نیازهای فرهنگی اعضای این منطقه را تأمین کنیم اما روستای والایش به عنوان یکی از مناطق همجوار ما به دلیل دشواری های مسیری و محدودیت های بودجه ای مدت ها است که از کمبود کتابخانه رنج می برد.

وی اضافه می کند: کتابخانه بوعلی سینا با در اختیار داشتن بیش از 14 هزار جلد کتاب، خوشبختانه شرایط خوبی برای ارائه خدمات فرهنگی به مردم این منطقه که جمعیتی کمتر از 800 نفر هستند را دارد.

دقیقاً به خاطر همین برخورداری بود که فکر کردم می توانیم استفاده بیشتری از این ظرفیت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کتاب به بچه های همسایه می رسد

وقتی کتاب به بچه های همسایه می رسد