مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:222022-02-20حوادث

کشف کلاهبرداری بیش از 2 میلیاردی در خرم آباد


رییس پلیس آگاهی لرستان از کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و دستگیری متهم در خرم آباد خبر داد.

- سرهنگ عبدالرضا رخشان بیان کرد: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه فردی با بکارگیری روش های متقلبانه مبالغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه دردستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات بعمل آمده توسط ماموران محرز شد متهم با سوء استفاده از مدارک شاکی با تنظیم قولنامه جعلی اقدام به خرید و فروش لیزینگی خودرو لیفان کرده است.

رییس پلیس آگاهی لرستان، تصریح کرد: ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی، اظهار کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس و مواجه شدن با دلایل و مستندات و احراز جعلی بودن اسناد از حیث امضاء و نوشتجات توسط کارشناسان پلیس آگاهی به کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال معترف شد و تحویل مراجع ذی صلاح شد.

رییس پلیس آگاهی لرستان در پایان به شهروندان توصیه کرد بهتر است قبل از هرگونه خرید و فروش، مشخصات خودرو را با مندرجات روی اسناد و مدارک مطابقت داده شود و در صورت لزوم اصالت اوراق و اسناد توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کلاهبرداری بیش از 2 میلیاردی در خرم آباد

کشف کلاهبرداری بیش از 2 میلیاردی در خرم آباد