مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-20اقتصادي

جزییات تازه از احکام صادره برای رامک خودرو/ ضرورت ورود رییس قوه قضاییه به پرونده


با توجه به حکمی که برای پرونده رامک خودرو صادر شده است، نه تنها بخش زیادی از مشتریان قادر به دریافت مطالبات خود نیستند و فقط درصد کمی منتفع می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، یکی از موضوعاتی که با اوج گیری تحریم ها در سال 97 بر سر زبان ها افتاد، مشکلاتی بود که برای مشتریان خودروهای وارداتی ایجاد شد.

این مساله نیز با بی تدبیری دولت دوازدهم به بالاترین میزان خود رسید تا هم افرادی که در این ماجرا متضرر شده اند، بیشتر شده و هم شرکت های واردکننده با مشکلات فراوان مواجه شوند.

رامک خودرو نیز یکی از شرکت هایی است که در این ماجرا به شدت متضرر شده و 8 هزار مشتری این شرکت نیز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و حدود سه هزار نفر از این مشتریان نیز بعد از گذشته چها سال هنوز نتوانسته اند تعیین و تکلیف شوند.

* ماجرای رامک خودرو از کجا آغاز شده است؟ شرکت رامک خودرو نماینده انحصاری خودروسازی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران بوده و چند محصول کره ای و تیوولی را به کشور وارد می کرده است.

در سال 96 با توجه به برنامه فروش خود، 20 هزار خودرو را در سامانه ثبتارش وزارت صمت سفارش کرده و همین تعداد را نیز به شرکت کره ای سفارش داده و فرایند سفارش تولید را در کارخانه مادر انجام می دهد، با توجه به ثبت سفارشی که این شرکت انجام داده بود، حدود هشت هزار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه از احکام صادره برای رامک خودرو/ ضرورت ورود رییس قوه قضاییه به پرونده

جزییات تازه از احکام صادره برای رامک خودرو/ ضرورت ورود رییس قوه قضاییه به پرونده