مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-20ورزشي

ماجدی و راه های نرفته!


ماجدی جوان در دوره ای حساس عهده دار سرپرستی فدراسیون فوتبال شده و باید دید چطور چالش های پیش روی فوتبال را مدیریت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با فعل و انفعالات رخ داده در فدراسیون فوتبال و برکناری موقت شهاب الدین عزیزی خادم، میرشاد ماجدی عهده دار سرپرستی ریاست فدراسیون شد تا بعد از دوره محمد دادکان، بالاخره یک چهره ورزشی، هر چند برای دوره ای کوتاه عهده دار این سمت شود.

درباره میرشاد ماجدی مهم ترین و بارزترین ویژگی، حضور کوتاه مدت در استقلال است.

او حدفاصل سال های 69 تا 74 عضوی از استقلال بود و قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را تجربه کرد اما در همین دوران هم به مدت سه سال در تیم های صنایع دفاع و کشاورز به طور قرضی به میدان رفت تا چندان حضور بلند مدتی در سطح اول فوتبال ایران نداشته باشد.

در ادامه ماجدی از سال 74 تا 83 در تیم های تایلندی به میدان رفت و در فوتبال این کشور هم بازنشسته شد تا به واسطه حضور در این کشور، مسلط به زبان تایلندی هم باشد.

ماجدی در دوران فوتبالش، در تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید به میدان رفت اما هیچ گاه موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان نشد و از این حیث کارنامه او خالی است.

بعد از اتمام فوتبالش، تلاش هایی برای ورود به عرصه مربیگری داشت اما به جز چند دوره کوتاه که به عنوان دستیار در برخی تیم های نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجدی و راه های نرفته!

ماجدی و راه های نرفته!