مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-20سياسي

موزه هنرهای معاصر همدان پروانه ساخت ندارد


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه موزه هنرهای معاصر همدان پروانه ساخت ندارد، گفت: اشکالی که به این پروژه وارد است در جانمایی و معماری آن است.

- حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر در طراحی و جانمایی این پروژه با کارشناسان، متخصصان و نهادهای تخصصی مشورت می شد شاهد ساخت اثری که تپه مصلی را از شاکله خود دور کند نبودیم.

وی بیان کرد: در پروژه های دولتی که بودجه ملی دارند و به تدریج به آنها بودجه تزریق می شود دستگاه ها ترجیح می دهند بودجه سال های اول را خرج احداث کرده و سپس با مدیریت شهری کنار می آیند.

صفری افلاکی با بیان اینکه توقع مسئولین ارشد استانی این است که شهرداری از پروژه های اینچنینی حمایت کند، افزود: مدیریت شهری به پروژه های عمرانی کمک می کند اما از دستگاه ها توقع داریم برای شروع پروژه ها مسیر قانونی را طی کرده و پروانه ساخت اخذ کنند.

وی با بیان اینکه اگر این پروژه از ابتدا مسیر قانونی خود را بدون تعصب و عجله طی می کرد مدیریت شهری نیز بیشتر می توانست به آن کمک کند، گفت: خواسته شورای شهر این است که مدیر کل ارشاد نسبت به نحوه بهره برداری و نمای این ساختمان با ما مذاکره کند تا نمای ناهمگون و غیر هنری کار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه هنرهای معاصر همدان پروانه ساخت ندارد

موزه هنرهای معاصر همدان پروانه ساخت ندارد