مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:572022-02-20اقتصادي

بازدید رییس کل دادگستری تهران از کارخانه پترو پلیمر رنگین کمان


رییس کل دادگستری تهران در بازدید امروز خود از کارخانه پترو پلیمر رنگین کمان در شهرک صنعتی شمس آباد در جریان مشکلات و مسائل این کارخانه قرار گرفت و ضمن ارائه راهکار ها دستوراتی برای تسریع در روند تولید این کارخانه صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی القاصی مهر رییس کل دادگستری تهران در بازدید امروز خود از کارخانه پترو پلیمر رنگین کمان در شهرک صنعتی شمس آباد در جریان مشکلات و مسائل این کارخانه قرار گرفت و ضمن ارائه راهکار ها دستوراتی برای تسریع در روند تولید این کارخانه صادر کرد.

  رییس کل دادگستری استان تهران در حاشیه این بازدید گفت: با پیگیری های صورت گرفته در مجموعه دادگستری استان تهران و اداره تسویه و ورشکستگی، این کارخانه با ظرفیت کامل به بهره برداری رسیده است.

  وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که منجر به توقف تولید کارخانه پترو پلیمر رنگین کمان شده بود، تاکید کرد: بانک ملی این کارخانه را به علت عدم توانایی در بازپرداخت مطالبات بانکی تصاحب کرده بود.

  القاصی مهر ادامه داد: بعد از اعلام ورشکستگی توسط این مجموعه در سال 95، اداره تسویه و ورشکستگی استان تهران اقدامات خود را برای مرتفع کردن مشکلات این کارخانه ترتیب داد و در دادگستری تهران تمام اقدامات لازم صورت گرفت تا موانع تولید این کارخانه یکی پس از دیگری برطرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس کل دادگستری تهران از کارخانه پترو پلیمر رنگین کمان

بازدید رییس کل دادگستری تهران از کارخانه پترو پلیمر رنگین کمان