مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:572022-02-20سياسي

برنامه نشست هایِ علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی امور بین الملل کانون، با توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی ویروس کرونا امسال نیز همچون سال گذشته، - چهار نشستِ تخصصی در هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور متخصصان داخلی و خارجی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی امور بین الملل کانون، با توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی ویروس کرونا امسال نیز همچون سال گذشته، هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کمیته علمی این رویداد، نشست های تخصصی متنوعی را در قالب وبینار برای ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت فعالان حوزه اسباب بازی و عموم مخاطبان تدارک دیده است و همچون دوره پیشین میزبان سخنران های بین المللی خواهد بود.

در هفتمین دوره جشنواره اسباب بازی از سازمان های مختلف برای ارائه مباحث آموزشی و ترویجی مرتبط با صنعت و توسعه اسباب بازی در وبینار های تخصصی دعوت شده است.

بر همین اساس، چهار نشست تخصصی (وبینار) در روز های شنبه و یکشنبه 21 و 22 اسفند در دو نوبت صبح (ساعت 9 تا 11) و بعد از ظهر (ساعت 14 تا 16) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نشست هایِ علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون اعلام شد

برنامه نشست هایِ علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون اعلام شد