مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:422022-02-20اقتصادي

ترمیم مسیرهای شبکه گازرسانی در روستاهای ایلام سرعت می گیرد


مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به منظور سرعت بخشیدن به ترمیم مسیرهای انشعابات روستایی، تفاهم نامه همکاری بین شرکت گاز و بنیاد مسکن استان ایلام منعقد شد.

- ایسنا/ایلام مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به منظور سرعت بخشیدن به ترمیم مسیرهای انشعابات روستایی، تفاهم نامه همکاری بین شرکت گاز و بنیاد مسکن استان ایلام منعقد شد.

عباس شمس اللهی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: ترمیم و مرمت مسیر نوارهای حفاری شده برای احداث شبکه گاز، شامل زیرسازی و روسازی های آسیب دیده با در نظر گرفتن کلیه هزینه های مربوطه و مطابق مشخصات فنی مورد تایید و نظارت بنیاد مسکن استان با رعایت کلیه موارد ایمنی انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: هزینه اجرای زیرسازی و ترمیم آسفالت ترانشه ها از سوی شرکت گاز، براساس فهرست بهای وزارت نفت و سازمان مدیریت برآورد و پرداخت می گردد.

وی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی و توسعه شبکه گاز نیازمند حفاری کانال برای لوله گذاری و نصب انشعاب است، تصریح کرد: اجرای توسعه شبکه و احداث شبکه جدید گاز مستلزم تخریب معابر عمومی و کوچه ها خواهد بود و با در نظر گرفتن این موضوع که مسیرهای حفاری شده در مسیر رفت و آمد ساکنین محلی اخلال ایجاد می کند، تسریع و ترمیم به موقع حفاری های صورت گرفته مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم مسیرهای شبکه گازرسانی در روستاهای ایلام سرعت می گیرد

ترمیم مسیرهای شبکه گازرسانی در روستاهای ایلام سرعت می گیرد