مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:322022-02-20سياسي

212 نفر به حافظان کل قرآن کشور اضافه شد+اسامی حفاظ جدید


به همت مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) 212 حافظ کل قرآن در سال 1400 به تعداد حافظان قرآن کشور افزوده شد و تعداد حافظان کل قرآن بیت الاحزان از 2300 نفر عبور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس به همت مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) 212 حافظ کل قرآن در سال 1400 به تعداد حافظان قرآن کشور افزوده شد.

تربیت حافظان قرآن در شرایط کرونایی و تعطیلی دوره ها آموزشی این افراد درحالی امسال حفظ کل قرآن خود را به پایان رساندند که کشور در شرایط کرونایی قرار دارد و بسیاری از دوره ها و برنامه های آموزشی، تعطیل یا غیر حضوری است، اما اساتید و مسئولان بست الاحزان با تلاشی جهاد گونه پی گیر آموزش جوانان بوده و موفق به تربیت 212 حافظ کل قرآن شدند.

این افراد با قبولی در آزمون های پایانی گواهی حفظ کل قرآن کریم را دریافت کردند.

با این تعداد عدد حافظان کل قرآن مؤسسه از 2300 نفر عبور کرد و این مؤسسه به جز این تعداد حافظ کل قرآن ده ها هزار حافظ اجزای مختلف هم تربیت کرده است.

جشن حافظان قرآن بیت الاحزان در سال 97 با حضور رییس وقت مجلس مؤسسه ای که در یک روستا متولد شد و امروز مرزهای جغرافیایی را درنوردید مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) 24 سال قبل به همت طلبه ای جوان به نام علیرضا شاهسونی در روستایی از توابع شهرستان استهبان استان فارس کار خود را آغاز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

212 نفر به حافظان کل قرآن کشور اضافه شد+اسامی حفاظ جدید

212 نفر به حافظان کل قرآن کشور اضافه شد+اسامی حفاظ جدید