مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:222022-02-20اقتصادي

تعمیر اساسی و زیر آبی 22 فروند انواع شناور در بندر شهید رجایی


معاون فنی و نگهداری بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون، 22 فروند انواع شناور در بندر شهید رجایی تعمیر اساسی شد.

- ، محمدرضا پور رجبی در تشریح آخرین وضعیت تعمیرات شناورهای دریایی اظهارداشت: درحال حاضر 22 فروند انواع شناور با استفاده از توانمندی های صنعت داخلی درمحوطه تعمیراتی اداره کل درحال تعمیر هستند که از این تعداد، یک فروند کشتی لایروب در یارد کشتی سازی در مراحل پایانی تعمیرات قرار دارد.

وی با اشاره به ظرفیت ایجاد شده در سرسره و محوطه تعمیراتی بندر شهید رجایی برای تعمیرات انواع شناورهای خدمات دریایی از تمامی استان ها بیان داشت: هشت فروند انواع یدک کش متعلق به بنادر بوشهر و چابهار و بندر شهید رجایی می باشد که شش فروند آن به اتمام رسیده و 2 فروند نیز درحال بازسازی است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: از انواع شناورهای دردست تعمیر، هفت فروند انواع شناور تجسس و نجات تندرو را شامل می شود که پنج فروند آن تعمیر شده و 2 فروند درحال تعمیر است.

پوررجبی در این رابطه به تعمیر یدک کش سهراب اشاره کرد و بیان داشت: این یدک کش که 28 بهمن ماه جهت انجام تعمیرات اساسی و زیرآبی و انجام بازدیدهای دوره ای رده بندی از آب گیری(داکینگ) و بر روی سرسره تعمیراتی اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر اساسی و زیر آبی 22 فروند انواع شناور در بندر شهید رجایی

تعمیر اساسی و زیر آبی 22 فروند انواع شناور در بندر شهید رجایی