مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:222022-02-20اقتصادي

حمایت بنیاد مصطفی (ص) و کامستک از دانش پژوهان زن زیر 45 سال


بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و کامستک، توافقنامه ای منعقد کردند که براساس آن از دانش پژوهان جوان زیر 45سال حمایت می شود و پنجاه درصد این حمایت به زنان جوان تعلق دارد.

- به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی(ص)، کمیته دائمی همکاریهای علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی (کامستک) و بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) توافق نامه ای با محوریت پرورش نسل جوان و ظرفیت سازی آنها در تولید علم، فناوری و نوآوری در راستای ارزشها و نیازهای جامعه اسلامی را منعقد کردند.

بر اساس این قرارداد، بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و کامستک با همکاری موسسات علمی و تحقیقاتی و مراکز تحقیقاتی شرکتهای معتبر کشورهای اسلامی، برنامه ای را برای حمایت از بورس دانشمندان جوان اجرا خواهند کرد.

تبادل یافته های علمی و تحقیقاتی جدید از طریق شبکه سازی ، ساده سازی و تقویت روابط بین المللی برای کمک به توسعه علم و فناوری در جهان اسلام ، تعمیق و نهادینه سازی ارتباطات ، همکاری های علمی و تبادل دانش بین المللی بین محققان جهان اسلام و مراکز معتبر علمی ، فناوری و مراکز تحقیقاتی شرکت های معتبر ، توسعه دستاوردهای علمی ، ارتقای کیفیت مطالعات محققین و گسترش مرز دانش از اهداف اصلی این توافقنامه به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد مصطفی (ص) و کامستک از دانش پژوهان زن زیر 45 سال

حمایت بنیاد مصطفی (ص) و کامستک از دانش پژوهان زن زیر 45 سال