مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:222022-02-20اقتصادي

ملایر در وضعیت قرمز؛ کرونا همچنان می تازد


این روزها که کرونا این کابوس تلخ قرن از دلتا به امیکرون رسیده، در ملایر نیز بنا بر اظهار نظر مسئولین، همچون سایر مناطق کشور با افزایش شمار مبتلایان به کرونا مواجه شده ایم.

- ایسنا/همدان این روزها که " کرونا" این کابوس تلخ قرن از "دلتا" به " امیکرون" رسیده، در ملایر نیز بنا بر اظهار نظر مسئولین، همچون سایر مناطق کشور با افزایش شمار مبتلایان به کرونا مواجه شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وضعیت برخی از فروشگاه ها، مراکز درمانی و مراکز خرید، داروخانه ها، مطب پزشکان و نانوایی های ملایر، نگران کننده است و متأسفانه همچنان درصد قابل توجهی از مراجعه کنندگان و شهروندان ماسک نمی زنند! قطعاً این سهل انگاری و بی توجهی برخی افراد نسبت به سلامت خود و جامعه، ضربات جبران ناپذیری به بدنه خانواده ها وارد می کند و علاوه بر افزایش شمار مبتلایان و آمار مرگ و میر و تحمیل هزینه های هنگفت، این مسئله حق الناسی بر گردن کسانی است که بی مُهبا بدون ماسک در خیابان ها و مراکز عمومی جولان می دهند و ناقل بیماری کُشنده قرن هستند.

ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل سرپرست فرمانداری ویژه ملایر نسبت به شیوع گسترده کرونا و قرارگرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز و افزایش روزانه تعداد مبتلایان به سویه جدید اُمیکرون هشدار داد و گفت: طبق مصوبه ستاد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر در وضعیت قرمز؛ کرونا همچنان می تازد

ملایر در وضعیت قرمز؛ کرونا همچنان می تازد