مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:122022-02-20بين الملل

لیندسی گراهام در نشست مونیخ: طالبان هرگز تغییر نمی کنند


لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی، در میزگردی در نشست امنیتی مونیخ که به افغانستان اختصاص یافته بود، خطاب به کشورهای جهان گفت، نباید برای دست یابی طالبان به مشروعیت سیاسی تلاش کنند، - چون این گروه هرگز تغییر نکرده است و در آینده نیز تغییر نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، لیندسی گراهام با اشاره به کشتار نیروهای امنیتی دولت پیشین افغانستان در شش ماه اخیر، گفت که تعداد جنگجویان داعش خراسان درحال افزایش است، چون شماری از نظامیان دولت پیشین، از ترس انتقام جویی طالبان، به داعش ملحق می شوند.

او از مقاومت مردم افغانستان علیه طالبان و داعش دفاع کرد و با تاکید، یادآور شد که طالبان به آنچه می گویند، پایبند نیستند و نباید به آنان اعتماد کرد.

او همچنین افزود که کمک رسانی به مردم افغانستان، نباید به نفع طالبان تمام شود و باید سازمان ها و کشورهای مددرسان، به این امر توجه داشته باشند.

در همین حال، معید یوسف، مشاور امنیت ملی دولت پاکستان، در نشست امنیتی مونیخ از تعامل کشورهای جهان با طالبان دفاع کرد و گفت: انزوای بیشتر طالبان، به ضرر همه طرف ها است و اکنون که افغانستان در کنترل طالبان است، باید با آنان تعامل شود.

معید یوسف در مورد ادعاها درباره نفوذ و کنترل دولت پاکستان بر طالبان و پیروی آن گروه از دستورهای پاکستان، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیندسی گراهام در نشست مونیخ: طالبان هرگز تغییر نمی کنند

لیندسی گراهام در نشست مونیخ: طالبان هرگز تغییر نمی کنند