مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:072022-02-20اجتماعي

افزایش 10 درصدی بار ترافیکی پس از بارندگی صبح امروز


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران ضمن اعلام اینکه کاهش سطح دید و لغزندگی معابر باعث کاهش سرعت ها و افزایش ترافیک می شود، گفت: شاهد افزایش 10 درصدی ترافیک در سطح شهر بوده ایم.

- ، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: با آغاز بارندگی های صبح امروز در سطح معابر پایتخت و استفاده بیشتر شهروندان از خودروهای شخصی رعایت شاهد افزایش 10 درصدی ترافیک در سطح شهر تهران بوده ایم.

وی ادامه داد: چند نکته اساسی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می شود که با بکارگیری آنها از میزان بروز تصادفات می توان تا حدود زیادی کاست.

سرهنگ همه خانی گفت: نکته مهم رانندگی در آب و هوای بارانی این است که رانندگان با توجه کامل به مقابل و اطراف برانند، سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت نمایند و در نظر داشته باشند با توجه به کاهش میدان دید راننده، رانندگی در این آب و هوا نیازمند دقت بیشتری است.

وی افزود: بارش باران احتمال برخورد و تصادفات خودروها را به علت لغزنده بودن سطح راه و معابر چندین برابر می کند.

به همین دلیل است که رانندگی در این شرایط سعه صدر بیشتری از رانندگان را می طلبد و با توجه به لغزنده بودن معابر رانندگان می بایست فاصله طولی بیشتری را با خودروی مقابل رعایت نمایند تا امکان تصادف را به حداقل ممکن برسانند تا اگر اتفاقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی بار ترافیکی پس از بارندگی صبح امروز

افزایش 10 درصدی بار ترافیکی پس از بارندگی صبح امروز