مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:022022-02-20اقتصادي

اختصاص 18 هزار میلیارد تومان برای بودجه حمل و نقل پایتخت


رییس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در برنامه تهران بیست در تشریح بودجه سال آینده شهرداری تهران از اختصاص مبلغ حدود 18 هزار میلیارد تومان بودجه برای حمل و نقل عمومی پایتخت خبر داد.

- ، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: بیش از 50 هزار میلیارد تومان بودجه برای شهر تهران در نظر گرفته شده است که منابع تأمین آن، منابع درآمدی شهرداری تهران مانند مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ 8 هزار میلیارد تومان و 22 هزار میلیارد تومان نیز درآمدهای ناشی از توسعه شهری مانند عوارض های ساختمانی و 8 هزار میلیارد تومان درآمدهای متفرقه نظیر جریمه کسر پارکینگ و همچنین 8 هزار میلیارد تومان از فروش اموال غیر منقول و 4 هزار میلیارد تومان از تسهیلات بانکی هستند.

رییس شورا با اشاره به عوارض ساختمانی، گفت: برای سال آینده عوارض ساختمانی را کاهش داده‏‬ ایم.

وی افزود: شهرداری در لایحه خود 57 هزار میلیارد تومان را پیش بینی کرده بود اما در شورا برای واقعی تر شدن، آن را به 50 هزار میلیارد تومان کاهش دادیم.

چمران در خصوص مجوز هفت طبقه شدن ساختمان ها نیز متذکر شد و افزود: در این خصوص بر اساس طرح تفصیلی عمل خواهد شد مثلاً در این خصوص که شما اشاره کردید اگر 60 درصد کوچه‎ای ساخته شده باشد، باقی کوچه نیز در صورت داشتن شرایط به همان تعداد طبقات تعلق خواهد گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 18 هزار میلیارد تومان برای بودجه حمل و نقل پایتخت

اختصاص 18 هزار میلیارد تومان برای بودجه حمل و نقل پایتخت