مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:522022-02-20اجتماعي

دومین همایش ملی یادگیری سیار در عصر کرونا و پساکرونا برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دومین همایش ملی یادگیری سیار در عصر کرونا و پسا کرونا، به همت دانشگاه علامه طباطبایی و هسته پژوهش یادگیری سیار و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، - دومین همایش ملی یادگیری سیار در عصر کرونا و پسا کرونا، به همت دانشگاه علامه طباطبایی 4 و 5 اسفندماه 1400 به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دومین همایش ملی یادگیری سیار در عصر کرونا و پسا کرونا، به همت دانشگاه علامه طباطبایی و هسته پژوهش یادگیری سیار و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، 4 و 5 اسفندماه 1400 به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

این همایش با هدف مهیا ساختن زیرساخت های لازم برای ورود به عصر جدید آموزش یعنی یادگیری ترکیبی و توسعه افق های علمی و پژوهشی در حوزه آموزش های مجازی با حضور استادان و پژوهشگران این حوزه برگزار خواهد شد.

فلسفه و تئوری های یادگیری سیار، اجتماعات وب محور و ابزار رسانه های اجتماعی و تعاملات آنها، حکمرانی و سیاستگذاری سازمان های آموزشی در دوران کرونا و پساکرونا، یکپارچگی و انسجام عناصر درونی، محیطی و پشتیبانی در آموزش مجازی، تغییر سبک زندگی و نقش خانه و مدرسه در ارتقا کیفیت آموزش مجازی، مطالعه تطبیقی درباره آینده آموزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش ملی یادگیری سیار در عصر کرونا و پساکرونا برگزار می شود

دومین همایش ملی یادگیری سیار در عصر کرونا و پساکرونا برگزار می شود