مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:322022-02-20سياسي

قطعه پنج آزادراه «هشترود- مراغه» تکمیل می شود


فرماندار هشترود از تکمیل قطعه ی پنج آزاد راه «هشترود-مراغه» از طریق ماده 56 خبر داد و گفت: اگر اعتبارات این آزادراه از ماده 56 برقرار نشود، ساخت این آزاد راه بیش از 10 سال زمان خواهد برد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود از تکمیل قطعه ی پنج آزاد راه هشترود-مراغه از طریق ماده 56 خبر داد و گفت: اگر اعتبارات این آزادراه از ماده 56 برقرار نشود، ساخت این آزاد راه بیش از 10 سال زمان خواهد برد.

علیرضا توری در دیدار با جمعی از اصلاح طلبان هشترود اظهار کرد: هشترود جزیره استعدادها است و ما باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم و با به کارگیری پتانسیل های موجود، وضعیت کنونی شهرستان را تغییر داده تا به شهرستانی ایده آل برسیم.

وی افزود: حل و فصل مشکلات موجود، رسیدگی شبانه روزی به امورات مردم، تحوّل همه جانبه در هشترود، توجه به راههای روستایی، افزایش ماشین آلات راهداری، توسعه ی همه جانبه منطقه و چندین مورد دیگر که رشد شهرستان در آن نهفته است در دستور کار فرمانداری قرار گرفته است.

وی از ایجاد پلیس راه هشترود بعد از 15 سال خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده با مسئولان رده بالای کشور، دستگاه سی تی اسکن نیز به بخش درمانی هشترود رسید که بعد از تکمیل محل این دستگاه پزشکی در بیمارستان هشترود، نسبت به حمل آن از تهران اقدام خواهیم کرد تا مردم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه پنج آزادراه «هشترود- مراغه» تکمیل می شود

قطعه پنج آزادراه «هشترود- مراغه» تکمیل می شود