مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-20بين الملل

توصیه اخیر رهبر انقلاب؛ چراغی در غبار


باور به جنگ و شناسایی دشمن، نیمی از راه پیروزی است و اینجاست که اهمیت تحلیل و توصیه اخیر رهبر انقلاب به عنوان چراغی برای عبور از این مسیر غبارآلود، - روشن می شود.

خبرگزاری فارس؛ یادداشت- محمد صرفی: راست است که جزایر جنوب کشور را به چین فروخته اند؟ شنیده ای که قرار است پنج هزار نیروی نظامی چین در قالب قرارداد 25 ساله تهران و پکن وارد ایران شوند؟ میز بزرگی که پوتین و رییسی پشت آن نشستند و مذاکره کردند نشان داد روسیه شریک قابل اتکایی برای ایران نیست.

فایل صوتی برای جمع کردن اغتشاشات آبان 98 ایران از نیروهای حشدالشعبی عراق استفاده کرده بود، همان طور که در سال 88 از نیروهای حزب الله لبنان استفاده کرد! ماجرای فایل صوتی فرمانده سپاه را شنیده ای؟ اگر توافق هسته ای نشود دلار 60 هزار تومان می شود و.

اینها تنها چند نمونه از سؤالات و گزاره هایی هستند که تقریبا به صورت روزانه با طیفی از آنها مواجهیم و گاهی درباره آنها مورد پرسش قرار می گیریم.

  می توان و البته باید درباره تک تک این سؤالات، ابهامات، شایعات و گزاره ها پاسخ داشت و داد اما اکتفا به روشنگری و پاسخگویی، ناقص است.

مثل آن است که همان طور که در مسئله بهداشت و سلامت جسمی، پیشگیری مقدم بر درمان است، در این موضوعات نیز باید پیشگیری و مقابله با کانون(های) تهدید را در اولویت قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه اخیر رهبر انقلاب؛ چراغی در غبار

توصیه اخیر رهبر انقلاب؛ چراغی در غبار